Årets ris!






Årets ris känns som en ganska sorglig historia;) Eller själva riset är ju fint men den som pyntat det kunde nog gjort ett bättre jobb;);)
Tycker det ser ut som en frisyr, fniss;);)

Gokväll!

 Då G jobbat i Milano ett par dagar så har jag och Nils myst hos mormor och morfar. När vi kom hem tidigare idag så tog vi en långpromenad i det härliga vårvädret. Alltså nu njuter jag! När man känner att solen värmer och fåglarna kvittrar.

Imorgon har vi fullt upp! Öppna förskolan, en sväng på stan och sedan tjejkväll. Det sistnämnda ser jag fram emot samtidigt som det är lite ångestladdat. Inte själva kvällen som jag vet kommer bli superrolig utan faktumet att jag ska sova kvar. Första natten utan min lilla plutt... Det känns redan i mammahjärtat (även fast jag vet att någon gång måste vara den första) men jag vet att han och hans pappa kommer mysa och ha det jättebra så det lugnar mig lite:) #hönsmmamma

Nu ska jag lägga mig och läsa bloggar!

Fin kväll till er!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Sluta, var ju jättefint!

    Vad mysigt med tjejmiddag men förstår att det kommer kännas i mammahjärtat men det kommer nog gå galant. Lilla Nils kommer ha det hur mysigt som helst han med så passa på att njuta du med.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Var en fin frisyr tycker jag :-)!!! Härligt med tjejkväll!!! Kommer gå jättebra att sova borta men jag minns känslan och den kan fortfarande göra sig påmind trots att vår yngsta är 5 år. Kram Sofia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg