Min finaste.



Där sitter han, min finaste.


Han som får mitt hjärta att ta små skutt av glädje och tacksamhet flera gånger om dagen.


Han som ger mig de blötaste pussarna och de goaste kramarna.


Han som jag älskar över allt annat och som får mig att må så bra!

Gokväll!

K Ä R L E K E N till sitt barn är obeskrivlig!
Jag har svårt att sätta ord på vad jag känner för denna lilla varelse. Han är vårt allt!
Älskade lilla hjärtat.

Blev visst lite sentimental ikväll.

Nu ska jag ringa en fin vän och då kommer jag nog inte bli mindre sentimental:)

Ta hand om er och ha en fin kväll!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Underbar bild! Älskar det där duniga bebishåret, och vem gör inte det!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Lille gubben så söt o go han e!!
    Ja du... finns ingen större kärlek än den till sitt barn <3
    Nu ska Anna sova.
    Suss gott hjärtat <3
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Lille sötnosen. Visst betyder de allt barnen. Kram

    SvaraRadera
  4. Hallå där sötis!
    Jodu...den där lille mannen...han är allt som vispgrädde på glassen han...;) ♥

    Jag tror alla med barn förstår exakt vad du menar...
    Underbara bilder och vad himla härligt att ni kan sitta där ute i ljuset och äta.
    Kram vännen..
    Vi måste snart planera lite inför första helgen i april..;)
    Kraaaam ♥

    SvaraRadera
  5. Your home is wonderful,have a nice day,Patricia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg