Finaste förvaringen och tankar kring bloggen.







De ljusa kuddfodralen och korgarna kommer från Ernst, de blå kuddarna är från My habitation och gosedjuren är presenter som Nils fått tidigare.

Hej!

Finaste förvaringen för kuddar, plädar, gosedjur etc måste väl ändå vara korgar!
Finns så många fina i olika material och färg. Lika snygga i vardagsrummet som i barnrummet. 
Kommer ihåg för några år sedan när jag kom hemsläpandes med ännu en korg och G undrade om vi verkligen behövde en till;) Självklart svarade jag! Det är ju förvaring och det kan man inte få för mycket av, eller hur?;)

Mycket tankar om bloggen har jag haft den senaste tiden.
När jag blev gravid med Nils så förändrades min blogg. Från att ha varit en ren inredningsblogg till att fokusera mer på bebis/bebistillbehör.
Jag märkte redan då att jag tappade många av mina läsare vilket jag mycket väl kan förstå. Jag hade inte heller ork att försöka "hitta nya" utan lät det vara som det var.
Sen Nils kom så har ju uppdateringen av bloggen gått i perioder men jag bestämde ganska snart att jag vill ha både inredning och bebis/barn fokus på bloggen. Något som funkat bra men den senaste tiden har jag märkt att inredningsintresset tagit över bloggen och så vill jag att det ska fortsätta. Självklart kommer det bli någon bild på Nils, från hans rum och en och annan produktrecension i samarbete med Bonti men fokuset ska vara på inredning och allt som hör till:)

Sen vill jag säga att jag är så glad och tacksam för att ni kikar in till mig!
Att ni faktiskt gör det för att ni gillar min blogg. Det är ju helt fantastiskt om man tänker efter:) 
Det och viljan att inspirera gör att det är så kul och med bloggandet.
Sen vet jag att jag just nu är otroligt dålig på att kika in till er men ambitionen och viljan finns;)
Stort tack fina ni!

Nu ska jag lägga mig hos min lilla skrutt. Vi kom iväg på tigertåget i förmiddags men nu känner jag mig riktigt hängig.

Stor kram till er!



Kommentarer

  1. Jag tycker att du ska köra på helt i din egen stil med det som du vill skriva om, det är ju din blogg. Jag la ner min helt när jag blev mamma,det är som du skriver: Ett helt annat fokus nu. Jag har instagram istället som jag tycker är mindre krävade med bara bilder och lite text om man vill. Tack för en fin blogg och ha en fin kväll och Glad Påsk ���� kram.

    SvaraRadera
  2. Hej goding!
    Jag tycker inte att det ena ska utesluta det andra.... Jag har inga småbarn själv men älskar ändå att se bebisbilder och bilder från barnrum.... det intresset försvinner liksom inte..;)
    Jag tycker du ska fota och skriva om precis vad du har lust till för stunden... då blir det alltid bra.

    Nu ses vi snart snuttan..myyyyysigt ska det bli!
    Se till å krya på dig ordentligt nu!
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  3. Hej raring :) Fortsätt som du gör. Älskar din blogg som den är och blandningen i den. Njut av torsdag, kramen :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg