Äntligen!





Äntligen så har vårt handduksförråd fyllts på! Det var välbehövligt!:)

Hej!

Liten är feberfri idag men så hostig och snorig så nu sover han.
Vi har haft en lugn innedag och bara myst och lekt. G åkte till München igår men kommer hem redan imorgon förmiddag och det gillas ju:) Särskilt eftersom han var borta förra veckan med.
Trots förkylningar och bortrest sambo så har jag en riktigt go känsla i kroppen. Jag känner att våren är på gång och det liksom spritter lite i mig:) Vi går en härlig tid tillmötes och jag känner mig förväntansfull och glad, så härligt! Ska hålla hårt i den här känslan tror jag så den inte försvinner;)

Har ni vårkänslor?

Nu ska jag röja lite här hemma innan Nils vaknar!

Önskar er en fin tisdag!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Heeeej sötnos!!
    Ja, så underbart!
    Jag har gjort en säkert vårtecken idag - tvättat bilen hemma ;-)
    Pju... Ska ta o bädda rent nu med innan jag ramlar ihop i soffan ;)
    Så fina handdukar!
    Ha en fin kväll vännen.
    Å skönt att lillkillen mår bättre!
    Kramar <3

    SvaraRadera
  2. Underbara handdukar!!! Visst är det härligt med vår. Jag letar varje dag i rabatterna efter nya vårtecken. Kram Sofia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg