En febrig liten kille.




Dessa bilder är från igår då Nils var rätt pigg.

Gokväll!

Nä inte är det kul när de små inte mår bra:(
Vi tyckte Nils var piggare igår men inatt har han sovit jätteoroligt och idag har han varit ännu mer snorig, hostig och febrig.
Han har varit vid ganska gott mod men ikväll var han så trött och ledsen så halv sju gick jag och la honom och han somnade direkt. Nu hostar han och rosslar titt som tätt så vi får se hur natten blir. Ingen alvedon har jag fått i honom heller, då han var helt hysterisk när jag skulle tempa honom så försökte jag inte ens:( 
Får bli en tidig kväll för mig med, vill krypa ner hos min lilla skatt, snosa på honom och vara nära. Det gillar både han och jag (och hans pappa:)

Hoppas ni mår bra och har en fin kväll!

Kram Sofi


Kommentarer

Populära inlägg