It´s back!:)



Kvällssolen kikar in.


Tror den får stanna, lampan i fönstret.


Lampan kommer från lamplagret. Koppen i mässing och tygsladden kommer från House doctor.


Lite grönt har fått flytta in också. Den bruna krukan/urnan fyndade jag hemma hos mamma o pappa i helgen:)


En tålig svärmorstunga passar bra här inne. Som ni ser på några av bilderna så har vi en del målerijobb att göra runt fönstren men det tar vi till sommaren.

Gokväll!

Ä N T L I G E N !

Vårt bredband är tillbaka!
Vi har varit utan bredband sen i fredags och ni vet hur det är. Helt plötsligt har jag massor att blogga om och göra på datorn bara för att jag inte kan:)
Eller jo man kan visst koppla upp sig via telefonen men det har jag inte lärt mig än;)
Nu är det i alla fall tillbaka och jag slipper oro mig för att surfen på mobilen ska ta slut, fniss.

Ser ni! En av våra fönsterlampor har fått flytta ut till uterummet. Tycker den passade så bra där. Nu är frågan om man ska ha två eller om det är fint med bara en? Tror det kan funka, vad tycker ni?
Lite grönt har också tagit plats vilket ger ett trevligare intryck av rummet tycker jag. Några tåliga växter som gillar sol fick det bli:)

Statusen här hemma är en fortsatt förkyld Nils, en mamma som hade turen att bara få en lightvariant av hans dunderförkylning (okej kan ju inte vara helt säker än, bacillerna kan ju fortfarande hoppa på mig;) och en pappa som klarat sig helt hitintills. Skönt för honom:)

Nu blir det en dusch och sen lite soffhäng!

Önskar er en fin kväll!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Snygg lampa och fint i dina fönster. Det där bredbandet det måste bara fungera ;) Önskar dig en fin påskhelg! Kram Suss

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg