Ranunkler.






Gokväll!

Finaste buketten med ranunkler kom mina föräldrar med i eftermiddags. Fika hade de också med sig och björk o körsbärsris. Mycket tacksamt och otroligt skönt för både lilleman och mig att få lite sällskap. Den här veckan har vi varit uppbokade varje dag så idag hade jag bestämt att vi skulle vara hemma och städa. När man har en liten som mer än gärna "hjälper" till att städa och även är på sitt "bästa" humör då kan det bli lite svettigt så det var väldigt skönt att få lite barnvakt en stund så jag kunde dammsuga klart. Nu hann jag ändå inte med allt så imorgon efter att vi varit på öppna förskolan kommer Nils farmor och är med honom så att jag kan få torka golven för det behövs verkligen! 
Som så ofta när jag städar så flyttar jag även runt på saker och idag kom jag ju på att det snart är påsk:)
Så då var jag ju tvungen att påskpynta lite, dock väldigt lite för jag har inte så mycket pynt.
Ni ska få se en annan dag!

Har ni börjat påskpynta än?

Nu blir det en dusch för min del sen lite soffmys innan sängen kallar.

Önskar er en fin kväll!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Färska blommor gör så mycket för välbefinnandet!
    Önskar dig en trevlig helg! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg