Jag har ju glömt bort att visa...



Dessa söta prints!


Så ljuvliga och kommer bli så fina i Nils rum.


Jag vann dem i en tävling inne hos FINASTEMATTAN.


Printsen har @weraritar gjort. 

Gokväll!

Då var det måndag igen!
Den här helgen har verkligen flugit förbi.
Det blev en händelserik sådan. G var i Milano stora delar av förra veckan och kom hem i fredags. Vi bytte av varandra och jag åkte på tjejkväll med övernattning. Var så trevligt och det gick bra att sova utan Nils för första gången. På lördagen hade vi familjemys och gårdagen började med lyxfrukost tillsammans med gamla och nuvarande kollegor, mycket gott och så kul att se alla. Helgen har bjudit på lite annat också men det tar vi en annan dag.

Nu är det en ny vecka och den börjar med att vi har en liten sjuk kille här. Hostig snorig och lite feber. Ingen större matlust har han heller. Inte ens vällingen gick ner ikväll så vi får väl se om han vaknar inatt och är hungrig eller om han klarar sig till imorgon, plutten.
Tycker han varit vid gott mod ändå så det känns skönt.

Mår ni bra?

Önskar er en fin kväll!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Men vilken fin vinst. Jag har också vunnit något fint hos dem. Kul med tjejfest och bra att ladda upp med lite egentid.. Men desto tråkigare att N är sjuk nu.
    Ha det så bra och krya på lillkillen.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Jättefina prints till en liten kille. Hoppas ni kryar på er snart. Kram Sofia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg