Äppelkvistar.





Äppelkvistar - enkelt och fint! Pläden på översta bilden är från ERNST. 

Gokväll!

Det här med att dekorera med det som naturen har att erbjuda är ju verkligen min grej!
Just nu har jag äppelkvistar lite varstans här hemma. Mycket fint och dessutom helt gratis, det gillas!

Dagen har sprungit iväg tycker jag. Ett besök på BVC, farmormys och en promenad i solen har det blivit. Lilleman somnade tidigt vilket är bra för imorgon är vi några mammor och barn som ska ses för lek och mys. Det är iofs inget ovanligt då vi ses flera gånger i veckan vilket är mycket trevligt!

Nu blir det en dusch sen ska jag lägga mig i soffan en stund.

Fin kväll till er!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Så vackert o vårigt. Önskar dig en fin helg, kram

    SvaraRadera
  2. Det enkla är oftast det vackra.
    Jätte fint :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Ljust & fint! Vi har inte mycket till kvistar på vårt träd - mest vattenskott.. ;-) Fast inte längre, då jag kapade typ halva trädet igår! :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg