Ett lyxproblem.







Gokväll!

Det blir mycket bilder från uterummet/tillbyggnaden nu, hoppas ni står ut med det? 
Det är ju liksom där som det händer saker nu när vi håller på och inreder det:)
Något som jag funderat på är gardiner, om vi ska ha några eller inte? Jag skulle mycket väl kunna vara utan för jag tycker fönsterna är så fina men vi behöver ju något att dra för när solen är framme. Än så länge är det inte så varmt men sen i vår och sommar kommer det säkert vara det.
Så nu vänder jag mig till er! Har ni några bra förslag på gardiner, markiser eller något annat? 
Tack!

Nu blir det en dusch sen soffan!

Fin kväll till er!

Kram Sofi 

Kommentarer

  1. Så himla fint i ert uterum. Kanske hissgardiner vore nåt. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Vi har tunna, vita rullgardiner från Ikea. Blir inte mörkare, men man slipper solen i ögonen och kan rulla ner om solen steker på.

    SvaraRadera
  3. Så fint ni har det. Ett litet gardintips från mig är jalusigardiner eller vad de nu heter och finns på Jysk i vitt. Det är som en kassett man fäster överst inne i fönstret och enkelt drar du bara ner gardinen när det finns behov.

    SvaraRadera
  4. Så himla fina fönster, förstår att du inte vill ha gardiner. Kanske lamellgardiner som går att ta bort helt från fönstren när de inte skall göra nytta.
    Lycka till med ditt val.
    Kram Helena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg