Före och efterbilder!



FÖRE! 
(höll på att glömma och ta en förebild därav röran;)


EFTER!


En vas med tulpaner är än så länge det enda som flyttat in i uterummet.


Älskar ljuset!


Gokväll!

Här har ni en totalt slut bloggerska:)
Har skurat, städat och fixat nästan hela dagen. Men jag har ju längtat så efter detta så tom städningen har varit kul:)
Igår så tog snickarna upp en dörr inifrån huset till uterummet/tillbyggnaden. Å så bra det blev!
I morse var elektrikern här och sen kunde snickarna göra det sista och när de var klara kunde jag och lilleman komma hem efter en övernattning hos farmor och en hos mormor o morfar. Mamma följde med hem hit och hjälpte till med städning och barnpassning, så tacksamt!
Shit vad vi slitit men nu är det rent och fint! Bara fönsterglasen som ska få sig en omgång. Vi kom fram till att det var för kallt för att putsa dem idag.


Så här får ni ett litet smakprov. Det är lite måleriarbeten kvar, runt dörröppningen och runt alla fönster men det tar vi i vår/sommar. Det kommer såklart komma mer bilder härifrån den närmsta tiden för nu ska det ju inredas!:)
Lägligt nog så kom nya Miokatalogen idag såg jag, very nice!:)

Hoppas på lite tätare inlägg här på bloggen framöver. Tiden och inspirationen har inte riktigt varit med mig den sista tiden men nu börjar det förhoppningsvis ordna upp sig:)

Fin kväll till er!

Kram Sofi



Kommentarer

  1. Vilken otroligt vacker vas :-)!!! Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej fina!
    Å alltså vilket rum Sofi!! Så himla himla fint!
    Å tänk att vi snart kan se det live!!! Jag längtar såååååååååå!
    Å vasen - just love it!

    Nu ska jag krypa ner hos min lillefi... Det är lite oroligt de här sista dagarna innan hon slutar...
    Får se hur det blir imorgon, hon var helt slut här i em o kväll...
    Suss gott vännen min!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Det där blev så så såååå bra Sofi!
    jag förstår att ni känner er nöjda och åååå va roligt med bara det roliga kvar..;)
    Det där kommer garanterat bli ert nya favvorum och det kommer kännas som rena ljusterapin att sitta där..;)
    åååå nu längtar jag tills vi kan börja använda vårt...
    Kraaaam Katarina

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Ohh så kul att få ett ute/innerum precis lagom till våren när man vill vara mer ute i ljuset. Ännu mer perfektare när Mio katalogen kom, jag fick den med. Lägligt med rabattkupongerna också ;)
    Nästan lite farligt att titta i den, så mycket fint.
    Lycka till med inredningen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg