Söndagsfrukost!









Mina killar:)

God förmiddag!

Här startade vi söndagen med en ny tradition, söndagsfrukost i uterummet.
På vardagsmornarna blir det ju inte att man sätter sig här inne och äter frukost men nu har vi bestämt att varje söndag ska vi börja med en lång mysig frukost tillsammans här i uterummet. 
Kommer bli en fin tradition:) 

Idag har vi inget planerat än så länge, G hintade vid frukosten om att han behöver lite nya tröjor (hm finns fler som behöver nya kläder;) så kanske blir det en tur till den stora gallerian i eftermiddag, vi får se. Ska nog dra fram dammsugaren en snabbis också.  Tycker jag dammsuger var och varannan dag nu för tiden;)
Sen får vi se vad vi hittar på, tycker det är skönt att ta dagen lite som den kommer också.

Jag var borta hela dagen igår och träffade fina vänner i Skövde så nu är jag fylld med positiv energi. Tänk så härligt det är med människor som får en att må så bra:)

Önskar er en fin dag!

Kram Sofi


Kommentarer

  1. Vilket mysigt uterum ni har. läste att det var nytt. Ja söndagsfrukost är riktigt mysigt. Vilket fint porslin, gillar äggkopparna. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Hallå där fialottan!
    Men duuu så mysigt ni har det där....
    Sånna där frukostar är underbara men vi äter sällan i hop så där..
    Alla vaknar olika....
    Saknar det där...med framställd på bordet och sitta länge länge...

    Kram di fina!
    Katarina

    SvaraRadera
  3. Åh vilken mysig start på dagen. Jättefint har ni också :-)!! Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Den nya traditionen går inte av för hackor, så kör på den!!! Uterummet ser fantastiskt ut, grön av avund...
    Önskar Er en ny fin start på kommande veckan, och tack för titten inne hos mig.
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  5. Så fint, får jag fråga var du köpt den vita mattan?
    Ha eb fin dag, kram.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg