Förvaring...



Väggfärgen är från Beckers och heter klippa 508 NCS S 2500-N 


Förvaringsaskar - Färg och form, Kaninlampa - Lilla tegelbruket


Tavlan kommer från Frank o Poppys och finns hos Bonti.

Hej!

Nu har jag jobbat i två dagar så nu ska det bli skönt att fortsätta mammaledigheten:)
Jag ska ju inte börja jobba "på riktigt" för än i höst men jag har sagt att jag kan hoppa in någon gång i månaden. En mycket bra lösning tycker jag:)

Här hemma ser det just nu ut som sju svåra år:)
För det första skulle det behövas en riktigt grovstädning och sen behöver det rensas, sorteras och slängas en massa saker. 
Vi började lite smått i helgen med Nils rum. En hylla har fått flytta in där, kan ni gissa vilken det blev?;) Kanske inte den jag önskat i första hand men nu när den är på plats så blev det bra och den rymmer mycket förvaring och det gillas ju.
Mer bilder kommer, ska bara fixa lite först:)
Sen köpte vi stora plastlådor med lock. Där har vi börjat packa ner alla Nils urväxta kläder och andra saker så som bärselen och babygymmet mm. Det ska sen ut i förrådet.
En början i alla fall. 
Men storstädningen med fönsterputs och allt får vänta tills nästa vecka. 
På måndag kommer nämligen snickarna och öppnar upp till uterummet och det är ju ingen idé att städa ordentligt innan det.
I helgen ska vi plocka ut allt från sovrummet så ni kan ju tänka er hur det kommer se ut här då;)
Som tur är går det ju fort att öppna upp så jag räknar med att vi kan börja städa och fixa (hela uterummet ska ju städas och pustsas fönster i också) redan på tisdagseftermiddagen... Å så jag längtar!

Nu ska jag förbereda lunch medans lilleman fortfarande sover. Efter lunchen ska vi gå över till våra grannar på kalas:)

Önskar er en fin dag!

Kram Sofi 

Kommentarer

  1. En sån där kaninlampa hade min mellantjej som nattlampa, sen hängde hon en liten dockklänning på och det blev en stor svart fläck på.... Lucy hette den, kaninlampan vill jag minnas!

    Fin kväll till dig! Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Grått och fint! :-) Skönt att få komma hemifrån lite!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg