Ljusterapi!





Urnan är från Smultrongården och ljusstakarna är några gamla godingar:)

Hej!

Hur mår ni?
Jag mår bra men mina pojkar är förkylda så G jobbar hemifrån och jag o Nils har en mysdag inne. 
Igår flyttade vi ut våra matsalsmöbler i uterummet. Blev toppenbra!
Här sitter jag och bloggar just nu:)
Det är rena rama ljusterapin här inne. hade svårt att se bilderna på dataskärmen så jag hoppas de blev okej när jag redigerade dem;) Vi har ju snö också och då blir det ju ännu ljusare.
Vi trivs fantastiskt bra med vårt nya rum. Vi inreder lite i taget och myser däremellan:)

Nu ska jag och G passa på att äta lunch tillsammans innan liten vaknar. Det är fördelen när han jobbar hemifrån, att vi kan luncha ihop!;)

Kram till er!

Kommentarer

  1. Mysigt med lunchdate ;) Hoppas dina killar kryar på sig. Blir spännande att se ert uterum sen, kram

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg orna. Krya på grabbarna. Kram Anette

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg