Nya kuddar från ERNST.









Kuddfodral från ERNST. Kuddkärlek när den är som bäst;)

Hej!

Å vilket härligt väder vi har idag! Solen strålar från en klarblå himmel och det droppar från taket. det känns som vår i luften. 
Skulle gärna ta mig ut en stund men lilleman sover så gott efter några timmar på öppna förskolan. Vi får se när han vaknar, kan hända att jag får väcka honom. Vi har nämligen kommit in i mycket bra kvällsrutiner så han får inte sova för länge:)

Nu till kuddarna på bilderna!
De är så otroligt fina, tycker inte bilderna gör dem rättvisa då jag fotade när solen strålade in och då blir ljuset lite missvisande men de är verkligen toksnygga!:)
Sliten linnelook! Så skulle jag beskriva tyget. Det finns snygga matchande plädar till också men de visar jag en annan dag. Tanken var att vi skulle ha de här i nya soffan i uterummet men då vi inte beställt någon soffa än så hamnade de här:)

Tack för alla förslag här och på Instagram ang gardiner i uterummet. Vi har inte bestämt oss än utan ska känna av lite hur varmt det blir etc sen får vi se.

Nu önskar jag er en fortsatt fin onsdag!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Å vilka fina kuddar!!
    Visst är det ett helt underbart väder ute, vill också vara mammaledig så man kan njuta av vädret och gå på långa härliga barnvagnspromenader. Älskade den tiden!
    Hoppas att du får en mysig kväll.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Men åååå vännen vilka fina!
    Stor vill-haaaa-stämpel på dem..;)
    Du har så mycket fint från Ernst nu så snart är det bara han själv som fattas..;)

    Vi får ta en date snart vännen... jag vill allt se det där rummet live å så vill jag pussa lite på lilleman..;)
    Kraaaaam Katarina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg