Här var det mossigt!:)

Den senaste veckan har jag haft ett riktigt pysselsug! Kransar är ju så kul att göra, men nu har jag gjort en  mosskrans och en i lingonris så det får räcka för tillfället. Däremot hade jag inte gjort någon mossboll så det fick de bli idag! 


Mossbollar

 





Gjorde en pappersboll, la mossa på och virade runt med stark tråd. Dekorerade sen med ett pärlband. Blev okej med pärlorna men nästa gång ska jag ha storleken mindre och inte så många pärlor.

Nu tänkte jag visa en liten "bloggbild" på mig! Vill säga till Er som läser och följer min blogg att jag är så glad för det!  Varm i själ och hjärta blir jag! Det är så kul att få dela med sig och få ta del av andras härliga bloggar fulla med inspiration!  Tack för det kära ni!


Titt-ut!:)

Tipsa gärna om mer roligt pyssel jag kan göra, gärna i naturmaterial!


Nu mina vänner blir det mat och mys framför tvn.


Kram på er!


 

Kommentarer

  1. Kul idé med mossboll!! Torkar du mossan något innan då? När jag gjorde min krans tog jan mossan direkt från skogen och då är den ju ganska blöt..:)
    Gillar din blus med, jättesöt!
    Natti natti!

    SvaraRadera
  2. Hallå :)
    "Välkommen" kan man väl säga!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bollar!
    Nu blev jag oxå pysselsugen men det får vänta tills jag kommer hem igen!

    Så roligt att få "titta in" hos varann o inspireras!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg