Mosskrans!

Så här blev den då, höstens första krans...

mosskrans

Jag började med att lägga på lite mossa i taget och vira runt med "blomtråd" (finns i alla blomsteraffärer:)

färdig för att dekoreras..

jag "sydde" i ett upphängningsband med hjälp av blomtråden (heter säkert något annat:)

ett fint band från Greengate virade jag runt...

Avslutar med att sätta dit ett litet hjärta, sen är mosskransen klar!

Superenkelt att göra och fint blir det:)

Ett varmt bad ska jag unna mig nu!

Ha en trevlig söndagseftermiddag/kväll!

Kram på er!

Kommentarer

  1. Åh så fin!
    Tänkte oxå göra mosskransar till mina dörrar, måste bara köpa mig grön tråd först!

    Jo vi har jättestor trädgård, har ju 8 byggnader här på gården o det tar flera timmar att klippa allt gräs men man vill ju hålla det öppet o fint!

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Vilken jättefin krans!!! Det var verkligen ett kanontips! Kan man sno rakt av va;-)
    Ha en fin söndagskväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Tack!
    Det är bara och sno!;)
    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. riktigt fin krans. du skulle verkligen passa som florist så pysslig och kreativ du är:) till och med jag får inspiration av dig hihi kram

    SvaraRadera
  5. Vilken jätte fin krans :) Blev jag verkligen inspirerad av!

    Mysig blogg, tittar gärna in igen!

    Kram
    Sara

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg