Lite uppmuntran!

Hej hej!

Uppmuntran behöver alla, vissa dagar lite extra mycket...:)

Jag blir glad och uppåt av att skapa, inga stordåd utan det lilla räcker, som idag då jag stannade till på vägen hem och köpte med en hyacint. Med lite mossa och några dekorationsstjärnor blev det en super enkel liten julgrupp...


Fint till nya julduken från Hemtex;)


Som ska strykas och läggas på i helgen, då jag även ska göra fler julgrupper och pynta huset. Jag tycker det är så fint att använda naturmaterial, så det blir mycket av den varan:)
 
Stjärnorna har ju redan kommit upp och lyser så vackert, dem vill jag njuta av så länge som det bara går;)
När jag kollar runt bland bloggarna så ser jag att det är fler än jag som tjuvstartat:) Inte sant?;)


Ha nu en mysig kväll och ta hand om er!


Kramen

Kommentarer

  1. Vilken söt liten plantering du gjort!
    Precis så som jag vill ha mina oxå!
    Ja här kom första stjärnorna upp idag, blir fler imån tror jag! =)

    Trevlig kväll!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  2. Jätte fint =)
    Önskar dig en trevlig dag!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg