1:a Advent och Julgrupper!

Idag har vi tänt första ljuset...

1:a Advent

Hej på er!

Lång frukost, julmarknad och Adventsfika har det blivit idag. Vi trotsade vädret och åkte på Julmarknad i Wadköping. Där fanns det en del fint, framförallt vid Systrarna M och Jag:s bord:) Sen åkte vi hem hit och fikade, så mysigt!

Igår pyntade jag lite i huset, känner mig dock inte klar men några julgrupper har det i alla fall blivit..

Julgrupp med hyacint, sukulent och siffror i zink

Amaryllis och mossa

X-mas

Zinklåda med hyacinter

Det enkla är det fina tycker jag:)
Har pysslat lite annat också som jag tänker visa senare i veckan eftersom det är en present till min vän A:)

Hur har er första Advent varit?

Mysig hoppas jag!

Ha en fin kväll! Kram kram

Kommentarer

  1. Vilka söta grupper du har gjort! En riktigt mysig 1:à advent önskar jag dig med!kram Anna

    SvaraRadera
  2. FINT du gör!! Tack för att du kom förbi hos oss!! Tapper du är som trotsade vädret! Och mamma och svärmor också förstås!! Vi ses på fredag! Kramen så länge! Emma

    SvaraRadera
  3. Halloj!
    Vilka underbart fina små julgrupper du gjort!
    Här hemma har *firats* med simskola och lite grovéntre-snickeri... och massor av lussebullar och julmusik förstås! ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Riktigt fina julgrupper du har pysslat ihop! Med en massa hycinter som jag bara älskar :)
    Åh vad mysigt med julmarknad, vi får ta det en annan helg när det blåser liiite mindre ;)
    Ha en fortsatt mysig kväll!

    Kramar Sara

    SvaraRadera
  5. Så fint!
    Gillade alla dina grupper!
    Så mysigt med julmarknad, måste åka på nån jag med!

    Trevlig kväll!

    Kramar Liza

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg