Strålande...

Stjärnor!

Adventsstjärna i burspråket i köket


Bytte ut blomman i  mittenfönstret mot JUL ljusstaken



Stjärnan i vardagsrummet

Å vad jag tycker om de här två stjärnorna, de lyser så otroligt vackert! Jag blir glad varje gång jag ser dem:) Tyvärr så gör inte bilderna dem rättvisa, är inte lätt att fota i detta mörker... vet inte hur många bilder jag tog på stjärnan i köket innan jag hittade ett par som dög (och då är de ändå inte bra;) 

Hade tänkt slå in lite julklappar ikväll men hittar inte tejpen, kan vara så att den är slut och den (läs jag;) som tog det sista inte köpt någon ny:) Får väl köpa ny imorgon då... 


Nu blir det hämtmat och bönderna!


Ha en mysig onsdagskväll!


Kram kram

Kommentarer

  1. Åh så fint!
    Jag är verkligen tokig i vita stjärnor, har nästan bara det!
    Håller med, dom är mycket finare och mysigare i verkligheten!

    Trevlig kväll!

    Kramar Liza

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg