Favoritglöggen!

Hej på er!

Idag har varit en mycket bra dag, härligt! 

Igår köpte jag hem min favoritglögg...

Blossa lättglögg

Har inte prövat så många olika sorter, just för att jag tycker den är så god! Dricker den i söta glöggmuggar utan något till...


Favorit glöggmugg:)


Doften av glögg är helt ljuvlig, det doftar verkligen jul!

Har ni någon favoritglögg som ni vill tipsa om?

Nu ska jag fundera på hur min adventsljusstake ska se ut, klurar och klurar men har inte riktigt bestämt mig än, ska kolla runt lite här bland alla fina bloggar också så får jag säkerligen massor av inspiration och nya idéer!

Ha en mysig kväll kära ni!

Kram kram

Kommentarer

  1. Men tack söta för fina rd :)!
    Ha en fortsatt bra kväll!!

    Kram Erika

    SvaraRadera
  2. Hej hitta hit genom vita villan på höjden....skoj att hitta hit... och att hitta fler som gillar att gjuta i betong....superskoj!

    Ha det gott
    Kram Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg