Kikar in...

en snabbis och säger hej!

Har haft fullt upp de senaste dagarna. Som ni vet så flyttar vi:) G har varit ledigt tors-fre så han har kört kartonger och små möbler. Direkt när jag slutat jobba har jag åkt ut till huset, packat upp, diskat och fixat:) Idag åkte mamma o jag ut med ett lass kartonger och mat tills imorgon, då våra vänner kommer och hjälper till med alla möbler. Det ska bli kul! 

Hade några bilder jag tänkte visa er, första bilderna från huset...

Det ljuvliga burspråket i köket, ska självklart piffas till med blommor etc

Lampan som vi ska ha över matsalsmöbeln, från Rydéns

Söt liten bricka som jag var tvungen att ställa fram, köpt på Smultrongården

Här ska jag ligga o koppla av när vi är färdiga med flytten:)



Vilken känsla det är, att ha ett eget hus. Det känns nästan som om jag är lite småkär, det pirrar i kroppen när jag tänker på huset och man längtar dit hela tiden. Småkär och lite tokig kanske;)

Får se när jag kan blogga nästa gång, förhoppningsvis fungerar internet som det ska i huset, men man vet ju aldrig;)
Nu ska jag packa det sista samtidigt som jag frostar av frysen och skurar köksskåp!


Ha det gott mina vänner!


Stor kram från en lycklig husägare!





Kommentarer

Populära inlägg