Ibland blir det inte som man tänkt...

Nä så är det ju!

Den här helgen hade vi tänkt uträtta massa saker, Ikea, Bauhaus, Julita gård osv. Men i vår lilla familj har förkylningarna avlöst varandra, först G, sen jag, G igen och nu jag för andra gången! Så träligt som vi säger här i Närke:)
Idag ligger jag nerbäddad framför tvn, datorn i knät, godisskålen och diverse mediciner som sällskap! Försöker verkligen kurera mig idag så jag ska kunna jobba imorgon. 


Igår kväll hade vi vänner här på lite lördagsmys, vi grillade hamburgare, åt godis och bara tog det lugnt, det är så härligt att ha vänner som man bara kan "vara" med. Det uppskattas!
Min vän Annika jobbar på Färg & Form , jag gillar deras klockor så den här fick jag av dom...






Klockan finns i alla möjliga färger och känns som ett fräscht inslag! Hade tänkt ha den i pysselrummet där den kommer bryta av mot allt det vita! Toppen! Tack Annis, Mats och Emil!

Spana in Färg & Forms höst och vinter katalog HÄR

Inspirationsbild från Färg & Form

Ha en mysig söndag alla bloggläsare! Tack för att ni läser min blogg, det gör mig väldigt glad!

Kram på er!

Kommentarer

Populära inlägg