Hej alla bloggvänner!

Hoppas ni haft en härlig måndag!? 

Igår var vi runt och gick här i området, har ett naturreservat ca 100 meter från oss och gångavstånd ner till sjön, så omgivningen är fantastisk! Nära in till stan är det ju med så det kan inte bli bättre:) Tyvärr så öppnade himlen sig efter att vi gått en bit, hade tänkt plocka med mig lite skogsmaterial att pynta och pyssla med men det får bli en annan dag.

Idag visar jag istället en bild från vårt duschrum som just nu bara känns stort och omysigt...
Har inte ägnat så mycket tid till det eller "lyxbadrummet" som är väldigt långt ifrån lyxigt just nu:)




Rummet blev lite gladare när jag ställde in en korg med tidningar.Tips, idéer och inspiration kan man aldrig få för mycket av :)  

Har även väldigt kalla golv i badrummen, har inte satt på golvvärmen än så tills dess får tassarna värmas av dessa..

  
Söta tofflor som jag hittade i garderoben när vi flyttade, köpta på Indiska för några år sedan om jag inte minns fel:)

Nä nu ska jag plocka och fixa i pysselrummet...


Ha en trevlig måndagskväll!


Kram kram


 

Kommentarer

Populära inlägg