Dörren står på glänt...

Till oss, här är ni alltid välkomna!


Sittbänken Hugo från Jakobssons möbler




Bertil sittdyna från Ikea

Ni skulle bara veta vad jag letat sittdynor/kuddar till bänken, men det finns inga med det rätta måtten så jag får nog sy några eller någon dyna själv. Fårskinnsdynorna som ligger på nu är väldigt fina, la bara på dom för att ha något och sitta på så länge men tycker att det blev rätt snyggt... Får fundera på hur jag ska göra.

Vad tycker ni? Sy egna eller behålla de här?


Den här hyllan/byrån är en väldigt bra förvaringsmöbel, får plats mycket småplock i lådorna..

Skagen från jakobssons möbler

Kandelabern får flytta på sig så fort jag packat upp något annat som passar bättre där;)


Idag har jag varit på jobbet, rösten är tillbaka, har dock en väldigt hes stämma;) Det var kul att träffa alla barn och kollegor som jag längtat efter!
Slutade dock tidigt, jag och G skulle till banken och avsluta försäljningen av vår lägenhet. Skönt att det är gjort!

Nu ser jag fram emot en härlig helg! Imorgon blir det en shoppingdag med mamma (min födelsedagspresent), sen kommer min älskade vän Emma och hennes barn på lite kvällsmat och lördagsmys.
På söndag ska jag och G till Ikea, fixa i huset och ge oss ut på spaning runt i området, gå ner till sjön mm. Det gillas!


Stryka gardiner och kolla på finnkampen blir det nu!


Trevlig helg alla bloggläsare! Jag blir så glad för att ni läser min lilla blogg, det ska ni vet!


Kram kram

Kommentarer

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg