Nils ska på ettårskalas!







Det fina matsetet och haklappen kommer från Färg och form. De skulle kunna passa bra som ettårspresent tycker jag. Dessa är dock till Nils och morgondagens födelsedagsbarn får något annat fint;)

Hej!

Idag har Nils farmor varit här en stund och tagit hand om honom. Jag behövde uträtta några ärenden på stan (och komma ut lite för mig själv en stund;) och eftersom han varit så förkyld så ville jag inte ta med honom ut i kylan. Det har varit riktigt kallt idag med, -19 var det i förmiddags när jag åkte hemifrån, burr!
Mina ärenden gick fort att uträtta så jag hann med en kopp kaffe i lugn och ro också:)
En fin ettårspresent fick jag inhandlat.


Eller det blev faktiskt två:)


"Någonting till barnrummet" önskades så det fick det bli!:)

Imorgon ska Nils få gå på sitt första ettårskalas. Det är hans kompis Line som precis blivit ett. Å det är ju speciellt första gången ens barn fyller år. Om några månader är det Nils tur, tänk så fort det går!

Nu ska jag baka nyttiga mellismuffins!

Önskar er en fin start på helgen!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Heeej söting!
    Å vilka fina paket:))
    Ja, galet... ! Det är när man fått barn som man förstår hur tiden verkligen ruuuuusar iväg, eller hur;-)
    Ha de nu riktigt fint så hörs vi när vi kommti hem :)
    Kramar anna

    SvaraRadera
  2. Alla säger ju det innan man får barn att det går så fort men det är svårt att ta till sig. Det gäller att stanna upp och njuta, min äldsta fyller 15 om en månad och det känns inte som 15 år sedan jag satt med henne och snusade i fåtöljen och var mammaledig...

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg