Hushylla från Jollyroom!


Hej!

Idag är vi lite "efter helgen trötta" jag och Nils. Han sover och jag sitter här i mysisar med en stor kopp kaffe. 

Nils rum ska ju fixas till nu. Som jag skrivit tidigare så behöver han en förvaringsmöbel. Just nu har jag snöat in på de här fina hushyllorna:


Bilden är från Instagram, @countersample heter det fina kontot:)


Bild lånad av thewayweplay.se


Bild lånad av lindablom.se

Både hushyllorna och dessa bilder är så fina och inspirerande tycker jag!

Vi är inte riktigt överens här hemma. G tycker att vi behöver mer förvaring och han har väl rätt samtidigt som jag så gärna vill ha en sån här hushylla! De är ju så fina!
Just nu är de dessutom på rean hos Jollyroom.
Du hittar dem HÄR

Nu ska jag ta tag i lite vardagssysslor. Vika tvätt står överst på listan!

Önskar er en fin dag!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Vad kul att göra om i hans rum, de där hushyllorna är så fina. Kram

    SvaraRadera
  2. God morgon :) Har länge kollat på en sådan hylla, dom är ju så fina.
    Hoppas du mår fint, kramen :)

    SvaraRadera
  3. Ever wanted to get free Twitter Re-tweets?
    Did you know you can get them AUTOMATICALLY AND ABSOLUTELY FOR FREE by getting an account on Add Me Fast?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg