Min lilla prins...







Min lilla prins. Oftast med en orange nyans i ansiktet (pga att det är morötter och tomat i det mesta han äter;) och ett stort leende. Tänderna och sitt glada humör har han efter sin mamma:)


Sötaste bäddsetet är en doppresent och kommer från NG baby. Finns bla hos Bonti.

Hej! 

Inspirationen har jag inte hittat än men har inte letat så noga heller;)
Det är ju ingen fara men jag som brukar känna mig inspirerad av olika saker och människor tycker ju att det är lite jobbigt.
Sen att det är fem plusgrader ute och snön smälter bort gör ju inte saken bättre.
Men jag går ju inte runt och mår dåligt på något sätt utan trivs rätt bra med tillvaron ändå, vem kan må dåligt när man har en liten ljuvlig prins att pussa på dagarna i ända liksom:)
En snorig lite prins. Hans förkylning tog om här i helgen och igår var han riktigt snorig och hängig men idag tycker jag han är piggare. Vi ska ju få efterlängtat besök i eftermiddag så då är det ju bra om han är pigg.

Nu börjar solen titta fram här också, det gillas!

Önskar er en fin dag!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Jösses så söt :-). Hoppas han piggnar på sig snart. Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Så glad och söt han är lille killen. Kramis

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg