Upp som en sol...




Som solen strålar dessa fina tulpaner som vi ficka av mamma i helgen!

Gokväll!

Här har jag precis slitit mitt hår!:)
Ska ansöka om sjukpenning hos försäkringskassan eftersom jag är sjukskriven på halvtid. Men nu strular det med min e-legitimation så jag kan inte logga in. Har precis skaffat den och det är något som inte funkar uppenbarligen. Är man en aning hormonell och väldigt trött så behövs det inte så mycket för att tårarna ska komma... Men  nu känns det lite bättre, får ta hjälp av G senare eller ringa försäkringskassan imorgon så får de hjälpa mig. Skit!

Förutom detta så har dagen varit mycket bra:)
På jobbet var vi ute hela förmiddagen i solen och eftersom jag slutade redan vid elva så var det mycket trevligt att bli bjuden på lunch på stan av mamma. Hon kände också ett stort behov av att köpa lite mer kläder till lillen så nu har han nog så han klarar sig de första veckorna:)
När jag kom hem var jag väldigt trött så istället för att gå ut och sätta mig i solstolen med en kopp kaffe som jag tänkt så somna jag i soffan och sov ett par timmar. Det var nog välbehövligt:)
"Upp som en sol, ner som en pannkaka"
Ja lite så ser många av mina dagar ut just nu, orken tar liksom slut när man kommer hem... 
Men vad gör väl det när man väntar på något fantastiskt!:)

Nu är det dags för en sen middag här hemma.

Fin kväll till er!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Heeej vännen!
    Du är så söt du...och horonell...och gravid.....och snaaaaart...
    Får du det vackraste!
    Stooor kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Jobbigt när sånt där strular... Skönt att jobba mindre när tröttheten kommer. Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Söta Sofi!
    Så kan det vara, men det enda jag vet riktigt säkert att det du väntar på är värt
    precis allt strul, tårar och motgångar<3

    Ta hand om dig
    STOOR KRAM Susanne

    SvaraRadera
  4. Jag håller med Susanne! Trevlig helg också! Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Åååå,jobbigt att e-leget strular. Hoppas du får fart på det igen! :)
    Skönt att få jobba mindre... Passa på att vila och ta igen den. Sov middagar!=) Kram

    SvaraRadera
  6. Åh sånt där ska bara funka alltså! Hate it!

    Du undrade om mitt jobb! Det är ett nytt pedagogjobb!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Men sånt där kan ju göra en både galen och ledsen! Hoppas det löste sig! Skönt att du passar på att vila och bara tar det lugnt, precis vad du behöver just nu. För snart är det finaste man kan vänta på hos er!!
    Kram så hörs vi snart!!

    SvaraRadera
  8. Vad jobbigt när det strular

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg