När man får sänka kraven.







Servetter - Tine K, tallrikar - Ikea, glas - jakobssons möbler och underlägg också Ikea.

Gokväll!

I lördags när vi hade gäster så ska jag väl erkänna att jag borde ansträngt mig lite mer när det kommer till dukningen. Lite grönt och några fler ljuslyktor hade ju inte skadat:)
Men eftersom vi bjöd på något så enkelt som tacos så fick det duga:)
Kan väl säga att det är lägsta nivå på det mesta i hemmet just nu eftersom varken orken eller fysiken finns där:) G får göra det mesta (och han gör det väldigt bra!) men tiden räcker liksom inte till för hans del så då får vi sänka kraven helt enkelt.
Kan vara bra för mig:)

Idag har vi haft kvällsmöte på jobbet så jag känner i ryggen att jag egentligen borde ligga i soffan just nu. Imorgon får jag däremot vila då jag slutar tidigt och på fredag är jag ledig eftersom jag gjort för mycket tid idag (en engångsföreteelse:) så det blir nog bra.

Får nog lägga mig i soffan ändå men tar nog med mig datorn så jag kan kika in till er!

Önskar er en fin kväll!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Viktigt att sänka kraven, både nu och när bebisen kommer. Men visst har vi (kvinnor) svårt att minska på såna där saker... Fin dukning i alla fall. Kramis Suss

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg