Att starta dagen med lyx!





Den godaste och lyxigaste frukosten (enligt mig) består av valfri musli, jordgubbar och jordgubbsyoghurt blandat med kvargyoghurt. Blir sådär krämigt god och fräsch. Mums!

Hej på er!

Här startade dagen med denna underbara frukosttallrik! Kan inte få nog av jordgubbar och nu när jag oftast äter frukost hemma (när jag jobbade heltid hade jag med frukost till jobbet och då är det svårt att motivera varför fröken får jordgubbar i sin yoghurt och inte barnen;) så ser jag till att det alltid finns i kylskåpet. Ja vi är nog lika tokiga i jordgubbar både jag och G:)
I somras fick vi massor av ljuvliga jordgubbar i vårt lilla land men till dess får det duga med köpegubbar:) Lite vardagslyx när den är som bäst.
Har du någon favoritfrukost?

Innan jobbet var jag en sväng på stan och köpte lite "nödvändigheter" så som mer kläder till lillen och en gosediingliis.. Ni ska få se sen men jag förstår ju att ni kanske inte bara vill se bebisgrejor här på bloggen så jag försöker variera mig lite;) Men det är inte så lätt alla gånger för man går ju gärna in i den där bebisbubblan:)
Apropå bebis så såg jag att Ikea kommit med en ny bebiskollektion. Den ska jag spana in nu!

Fin kväll till er!




Kommentarer

  1. Jordgubbar!! Man tröttnar aldrig på dem. Jordgubbar, det är Sverige för mig.:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg