Smultrongården...

Är ju min favvo affär alla kategorier! 

Massor av inredning, kläder, skor, fika och fina miljöer - helt ljuvlig med andra ord!
Den här veckan har de 30% på allt utom kläder och möbler, så passa på att åka dit o fynda! Läs mer HÄR!

Som jag skrev igår skulle jag spana in Ankis magasin, en jättegullig affär med fin inredning. Köpte ett par hissgardiner, det var lite utplockat så därför blev det en spontantripp till Smultrongården, ska ju dit på söndag men men...:)
Där hittade jag jätte fina knytbandslängder från Boel & Jan ab. Alla gardiner är inflyttningspresenter från svärmor så bilder kommer senare:)
Blev även en fin födelsedagspresent till mig som jag visar imorgon...
Självklart så var jag tvungen att köpa något fint själv när jag var där, kom fram till att jag behövde den här:


En "burk" att förvara slevar, vispar mm i, från IB Laursen


Sen måste jag ju fylla på med saker till pysselrummet:)




Fint omslagspapper till paket el scrapbooking..


Känner mig nöjd:)

Imorgon blir det födelsedagsfirande med familjen, mamma o pappa står för lokal och mat, svärmor för fikat! Det tackar jag för!Nu blir det en sväng till apoteket och mataffären, har bestämt mig för att göra mintmuffins till söndagens Hattfest ,väldigt enkelt och förhoppningsvis gott:) men behöver handla lite till det.

Ha det gott! Och Trevlig helg på er!

Kram kram









Kommentarer

  1. Hej!

    Nu har jag lagt till din blogg på SIB, varmt välkommen i gänget :)

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg