Skyna fynda...

Ja men visst är det härligt att fynda!

Extra kul är det så klart om man kan få bra märken till bra priser.

Efter lite övervägande om jag skulle ta tag i och rensa o packa ner alla mina fina saker (ljuslyktor, ljus, dekorations material etc) som jag har i två av våra största köksskåp, så kom jag fram till att det istället får bli en tur till vårt andra hem, Mariebergs galleria med omnejd:)
Där fyndade jag lite kläder på rean, som även kan användas i höst!

Allt inhandlades på Design only..

Otroligt fin klänning från twist & tango
 
söt blus från mon row

älskar det fina mönstret

kjol från saint tropez
Är super nöjd:)

Jag vet att jag shoppar mycket, men då vill jag tillägga att aldrig över mina begränsningar!! Det finns så mycket annat som är viktigt i livet än fina saker! Just nu har jag råd att handla ganska mycket, men vet också att när vi flyttar till hus kommer ekonomin se lite annorlunda ut... 
Men jag blir ändå väldigt glad av att shoppa, särskilt inredning. Blir också glad när jag gjort något fint pyssel eller någon fin dekoration, genuint glad och nöjd;) Så det tänker jag fortsätta med!


Nöjd blev jag även idag när vi var och storhandlade på ICA Maxi och hittade dessa söta muggar..





4 för en tjuga, snacka om fynd:) 

Nu ni mina vänner så blir det söndagsmys med tacos, mums!

Kram på er!

P.s Klurar på anslagstavlan som jag skrev om igår, blir nog att jag gör den tidigast till helgen så jag återkommer om den....

Kommentarer

Populära inlägg