Bara två dygn kvar...

tills vi får nycklarna till huset!

Det här som vi väntat på så länge, nu är vi snart där... 
Mitt huvud är fullproppat av idéer för huset, nu vill jag bara flytta in och genomföra alla projekt på en gång:)
Men som jag skrivit tidigare behöver jag lära mig att tagga ner lite:) 

Nu tänkte jag visa två fina gamla skolplanscher som min pappa köpte för många år sedan..

Den här på olika havsdjur kanske får flytta hem till oss så småningom..

men ormen är pappas favorit så den får han självklart behålla:)
Så otroligt fina tycker jag!


Nu mina vänner ska jag återgå till packningen...


kram på er!










Kommentarer

  1. Vad spännande!!! Vi är i precis samma sits här, på torsdag får vi nycklarna till vårt hus. Vi kommer att renovera det från topp till tå, men börjar på botten, dvs i källaren. Det ska bli så spännande och man är ju sprängfylld med idéer =) Vi lever även vi i ett allmänt flyttkaos med kartonger överallt, och då tyckte jag att jag måste börja fixa ett fotoalbum mitt i alltihop också, så nu ligger en massaa bilder utspridda på vardagsrummsbordet också... Som om man inte hade nog att göra ändå ;-)
    Lycka Till med flytten, det ska bli kul att följa din blogg!
    Kolla gärna in vår husblogg: www.ekenasliv.se
    Hälsningar,
    Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Ja, visst är det spännande! Vi får tillgång till huset imorgon kväll, det känns väldigt långt dit;)
    Vet hur det är när idéerna dyker upp, då vill i alla fall jag genomföra idén på en gång, oavsett flyttkaos:)
    Jag ser fram emot att få följa din blogg för inspiration och renoveringstips!
    Lycka till ni med! Tänk vilken resa ni har framför er, härligt!
    Kram Sofi

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg