Fånga känslan...

Känslan av Lyx... 
Jag har en idé! En som jag gått och lurat på från och till...  Ska försöka sätta ord på mina tankar:)
I vårt blivande hus har vi två badrum, min tanke är att det ena ska kännas lite mer mysigt, inbjudande och en aning "lyxigt" för oss som bor där. Eftersom man går in i badrummet från vårt sovrum så förstärks myskänslan tycker jag, att det sen finns ett fint badkar gör ju också sitt:)
Är inte riktigt klar över hur det ska se ut, men det är känslan jag är ute efter. Jag tänker bla utgå ifrån den här tvålkoppen från Lisbeth Dahl  



Har även tänkt ha en kandelaber liknande den här... (våran ligger nedpackad i någon av alla flyttkartonger;) 


Som ni märker så tycker jag att det här är fantastiskt kul! Alla tankar, idéer och planer som vi har för vårt hus! Hoppas kunna genomföra en stor del av dem!


Nu tillbaka till här och nu, vi håller på att packar ner det mesta från köksskåpen, sparar bara det nödvändigaste, och bakgrejor till helgens festligheter: mitt mycket lilla födelsedagsfirande och hattfesten på Smultrongården. Har inte bjudit in till något kalas (som jag brukar;) pga flytten, men blir såklart firande med familjen, dock hemma hos mamma o pappa, Tack för det säger jag bara;)


Nähä.. Porslinet hoppar inte i kartongerna självmant så det är bara att sätta igång - mot köket!


Hoppas ni mår bra och får en trevlig tisdagskväll!


Kram kram


Kommentarer

Populära inlägg