Snart med hus...

Hej alla bloggvänner!

Hoppas ni mår bra?

Idag fick det bli en kort shoppingtur efter jobbet, kände att jag behövde lite uppmuntran och shopping gör mig glad som många vet:)

Den här söta koftan från MQ fick följa med mig hem...



och den här ringen från Sisters...

Ring - Snö of Sweden

Så, nu är jag glad och nöjd!


Det kommer jag vara imorgon med, då vi ska skriva huspapper! Har väntat länge på det här... får vänta några dagar till på att flytta in, men Onsdag kväll får vi nycklarna:)
Har tagit en semesterdag imorgon så då ska jag passa på att åka och spana in  Ankis magasin, en inredningsaffär i närheten av Fjugesta. Har fått tips om att hon har mycket fina gardiner:)

Nä nu blir det en kopp kaffe, muffins och Fångarna på fortet!

Ha en mysig kväll!

Kram kram

Kommentarer

Populära inlägg