Vinterpimpat vardagsrum!










Soffor - Europa möbler, grå kuddar - H&M Home, blå kuddar - My habitation, tavlor - Petite Charlie, takkrona och matta - ERNST, ljuslyktor - Tine K, urna - Smultrongården, fårskinn - Emmas butik.

Hej!

Hur mår ni?
Här börjar vi pigga på oss efter några dagars förkylning och vila. 
Igår eftermiddag kände jag hur det kliade lite i inredningsfingrarna så då röjde vi runt lite här hemma. Jag med dammtrasan i handen tätt följd av Nils i sin gåstol. Ni vet när man varit hemma några dagar och ser allt man vill förändra/förnya, den känslan fick jag men eftersom jag är mammaledig så kan jag ju inte köpa nytt hela tiden utan får ta det som finns i skåpen här hemma:) 
Blev så sugen på lite blåa detaljer i vardagsrummet så letade fram de här kuddarna som jag köpte förra hösten. Så fin blå ton tycker jag. Bytte fårskinn i soffan också till ett lite ljusare. Tine K lyktorna har hängt med länge men jag tokgillar dem fortfarande. Urnan är från Smultrongården och den fick jag i julklapp. Tavlorna är personliga och dem har jag vunnit i en Instagramtävling (himla trevliga de där tävlingarna:) I urnan har jag satt i några lärkkvistar som är så vackra att dekorera med tycker jag!
Nu är soffdelen av vardagsrummet vinterpimpat med små medel och jag känner mig nöjd:)
Så härligt!

Önskar er en trevlig Lördagskväll!

Kram Sofi


Kommentarer

  1. Det blev jättefint! Att rota i skåpen är inte alls fel. Man har ju samlat på sig en del finheter genom åren...så man måste ju inte köpa nytt hela tiden.
    Ha det fint! Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilket smakfullt inrett vardagsrum ni har. Gillar färgen på väggen! //Sofia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg