Kanelbullekladdkaka:)




Receptet på kanelbullekladdkakan hittade jag HÄR!

Hej på er!

Tänkte bara titta in och tipsa om detta enkla och goda bakrecept! (länk under bilden)
Hade läst om detta på flera bloggar och för mig som älskar kanelbullar samt gillar när saker går fort att göra passade ju det här perfekt!
Tillsammans med vispgrädde blev det riktigt gott!

Idag skulle man kunna säga att jag har besöksdag:)
Hade en fin vän och hennes barn här på pannkakslunch och i eftermiddag kommer min nära vän Emma på besök. Hon tar med sig hämtmat vilket jag är mycket tacksam för då jag är en riktig tröttmössa idag. Skulle ju vila hela dagen igår men så fick jag en ändrad tid hos barnmorskan och när jag ändå var på stan passade jag på att uträtta lite ärenden.
Sen på kvällen åkte G och jag och hämtade massor av saker som vi beställt till lillen:) Ni ska få se sen när jag plockat upp allt.
Nu måste jag vila en stund, känner stort behov av det:)

Ha en fortsatt fin Onsdag!

Kram på er!

Kommentarer

  1. Vad roligt att du testade den också, så god!

    Mysigt med besök och det låter sunt att vila lite nu, det behöver du.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Men jisses så gott det där såg ut:) Kram och fin helg till dig /Emma

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg