Numero 74




Bild lånad av Mokkasin.


Bild lånad av Mokkasin


Bild lånad av miniroom.se


Bild lånad av miniroom.se

Goddag!

Som ni kanske märkt så blir det mycket barninriktat här på bloggen just nu. Helt naturligt eftersom jag väntar vårt första barn och älskar att frossa och planera lillens kommande rum. Kan tänka mig att det kommer gå lite i perioder så ni som inte är så sugna på att se all barnrumsinspiration, håll ut! Jag är fullt medveten om min nya "last" så jag försöker få till lite annat här på bloggen med:)
Men inte idag!:)
Något som jag alltid velat ha till blivande barnrum är en tipi eller sänghimmel. Nu har jag totalt kärat ner mig i sänghimmelen från Numero 74, den finns bla hos Mokkasin och miniroom.se
Så magiskt söt och passar ju både över spjälsängen och till en liten myshörna. En sån får det nog bli framöver ska bara kolla med barnets far först;)

Jag trodde det skulle bli sol idag men än så länge är det bara mulet så vi får se hur det blir med den där långpromenaden, eller promenaden ska jag väl skriva, särskilt lång brukar den ju inte bli nu för tiden då jag blir kissnödig så fort jag lämnat hemmet;)

Nu ska vi se om jag kan fota lite här hemma så det kan bli något annat än bebissnack här på bloggen:)

Ha en fin Söndag!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Den är superfin! Köpte en billigare på Ellos med rabattkod, den är också väldigt fin, dock vit eller rosa. Sök på Crystal :)

    SvaraRadera
  2. Klart att det ska vara barnsnack nu när du är gravid, så mysigt att följa trots att mina barn är större.

    Sänghimlarna är verkligen underbart söta!

    Kram Kristin
    Http://onlyfemale.se

    SvaraRadera
  3. Men ååååå så himla fin!! Klart lillen ska ha en sån;-)
    Bara att jobba med övertalningen då;-)
    Var ute o gick en runda innan, men det är mulet här med. Men väldigt vindstilla så havet låg så blankt idag.
    Laddar upp bilder från Kosta, men jösses så segt det är...
    Ha en fin em och kväll nu vännen och Lycka till med sänghimlen!
    Kramar Anna
    O tack söta du... Så himla kul att jag vann <3

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Förstår så väl att du skriver mycket om barnsaker just nu, helt naturligt. Den sänghimmeln var väldigt fin, klart du ska försöka övertala mannen till att köpa en sån....kan ju användas i många år.
    Solen kom ju till slut och vi tog en tur till stugan och grillade korv.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  5. Förstår att det är barninriktat nu :) Många fina bilder. Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Jag gillar dina fina bilder och pratet om förväntningarna. Det är kul att följa. Minns ju hur det var för oss.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  7. Så roligt med all inspiration för barnrummet! Och en tipi blir nog mysigt och fint:)
    Vilken spännande tid ni har framför er:)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vänta bara tills barnet har kommit, då kommer bloggen svämma över av bebisinlägg. Och det är är heeeelt ok, bloggen måste ju också få hänga med i livets svängar. :)

    Underbara inspobilder du visar.

    Kram Linda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg