Era bästa New York tips!





Hej på er!

Nu skulle man ju kunna tro (och önska!:) att det var jag som skulle resa till New York. Så är inte fallet pga det gravida tillståndet jag befinner mig i nu:) Finns inte en chans att jag skulle orka gå flera mil om dagen i denna fantastiska storstad. 
Däremot gav vi bort en resa till New York i julklapp till en mycket kär familjemedlem. G ska ju såklart följa med också så därför tänkte jag höra om ni har några bra New York tips, framförallt när det gäller shopping men även andra sevärdheter. De ska bo precis bredvid varuhuset Macy´s och där ska det ju finnas mycket fint, bla har de kläder från Tommy Hilfiger, Gant, G-star och Ralph Lauren som är några av favoritmärkena hos G. Har ni tips på fler ställen som säljer dessa märken får ni gärna skriva det.
Sen skulle jag vilja veta om någon har tips på bra barnbutiker som säljer kläder och skor? (ja förutom Macy´s då som har ett stort utbud:)
Några bra museum eller andra intressant saker att se och uppleva?
Tar tacksamt emot alla tips och tror för ett ögonblick att det är jag som ska åka;);)

Nä nu måste jag vila min rygg. Den här veckan har den envisats med att göra ont varje kväll och det är värst när jag sitter ner:(
Det bästa är när jag ligger raklång i soffan så det ska jag göra nu:)

Fin kväll till er!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Marcus Samuelssons restaurang Red Rooster! Fantastisk!
    Shoppade inte så mycket barnkläder, lite från Ralph Lauren som ju är så mycket billigare. Tenniskläder till barnen shoppade jag! Men det är ju lite för tidigt för dig!

    Kramar Jenny

    SvaraRadera
  2. Ligga raklång låter som en bra medicin!
    Fasligt vad alla ska ut o resa då;-)))) Skrev just till nån som drömde om Rom, ja ok hon drömde med;-)
    O NY står ju med på listan på platser man vill besöka innan man dör liksom.
    O vet du va... Mannen ska åka dit med jobbet. Alltså, jag ska villigt erkänna att jag är avundsjuk och jag vill ju meeeeeeeeeeeeeeeed åka till NY!!! Men massa papperkassar med handtag uppradade på armarna.. ;-)
    Men jag missunnnar honom det verkligen INTE.
    Ja, vi får ta revansch o åka sen, eller vad säger du;-)
    Så några tips det har jag tyvärr inte att komma med..
    Ha en skön kväll i soffan vännen!
    Kraaaaamar Anna

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul, vi ska också dit, så jag kommer ställa samma fråga som du på min blogg snart.
    Vila din rygg och ta hand om er.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Hej =) åh jag vill oxå resa till Usa har varit en dröm länge, men jag får nog vänta ett tag för jag vill göra en längre resa så mycket man vill se när man kommer dit.

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg