Veckans blogg på Besökstoppen!!



Stort tack till alla er som röstat!
Sofis Husdrömmar är nu veckans blogg på Besökstoppen!!!


En glad och tacksam bloggerska!

Gokväll!

Från djupet av mitt hjärta säger jag bara TACK snälla ni för att ni röstat på mig!
Tack vare er så lyckades Sofis husdrömmar bli veckans blogg på Besökstoppen.
Funderar på hur jag ska tacka er... 
En liten tävling/utlottning (eller vad man nu får kalla det?:) vore kanske en bra idè eller vad tycker ni?:)
Tänkte även höra med er vad ni vill ha mer av i bloggen? 
Vad fångar ert intresse? 
Mode, inredning, trädgård, tips av olika slag, bilder på dagens bloggerska (den kategorin är ju näst intill obefintlig just nu;);) etc. Tar gärna emot tips om hur bloggen kan bli bättre!

Nu ska denna lyckliga, stolta, tacksamma och trötta tjej snart ta kväller!

Söta ni, jag önskar er en riktigt fin kväll!

Kram Sofi







Kommentarer

  1. Det är blandningen av allt det roliga som gör din blogg bäst! Mode, inredning, design, tips, idéer och fina kort.
    Stort grattis!

    SvaraRadera
  2. Jaaaamen grattis pinglan!
    Jag har röstat o röstat...åååå va roligt!
    Din blogg är så fin och du är väl värd vinsten och ska absolut känna dig stolt!
    Fortsätt bara precis som nu så är allt toppen..;)
    Kraaaaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  3. Grattis fining!!! Klart du vann vännen, din blog är bara så fin och mysig!
    Fortsätt som du gör och ha gärna fler inlägg med dig med:) Det är så roligt att tips på "nya jeans" eller liknande eller bara få se en glimt av bloggerskan:)

    Kram och ha bästa helgen!!

    SvaraRadera
  4. Grattis, vilken bra start på helgen!
    Jag röstade såklart på dig :)
    Bloggen är bra som den är, med lite blandat innehåll.
    H/Malin

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten!
    Tycker du har en bra blandning redan på din blogg,
    det är det som gör att man så gärna följer den.
    Tittar in varje dag för att se om du skrivit nåt, blir som en drog ;)
    Fortsätt du som du gör
    Annelie i Kårsta

    SvaraRadera
  6. YES Grattis vännen ! Vad skoj att du vann .Jag har röstat och röstat .Du har en kanon härlig blogg .Kram Rita

    SvaraRadera
  7. Åh grattis!! Alltid lika roligt att läsa dina inlägg! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Grattis till Veckans blogg! Värdig vinnare och jag röstade flera gånger!
    Tycker det är bra som det är. Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Vad kul att du blev veckans blogg!!!!! Och vad bra att du skrev hos mig att jag var med i denna veckas lista att rösta på för det hade jag ingen koll på. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  10. Grattis till veckans blogg! Så roligt! Jag tycker din blogg är bra precis som den är! Fina bilder och intressant text. Fortsätt så! <3

    SvaraRadera
  11. Stort grattis till vinsten, Sofi! Va roligt! Självklart var jag in och röstade på dig :)

    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg