Semesterresa bokad!






Hej!

Ja men idag känns väl dessa bilder extra lockande, eller vad säger ni?
Här har det regnat konstant sen igår kväll och det verkar som det ska fortsätta ett tag till:(
Dessa bilder och en hög med tända ljus gör mig ändå på ganska gott humör. Lägg sen till att det kommit hela två paket idag, ett levererat ända in i hallen:) Tack Sara!
Vad det var i dem får ni se en annan dag:)
Har ju glömt berätta att vi äntligen bokat sommarens resa! Efter mycket velande (Florida, Los Angeles, bila från norra till södra Italien etc) blev det tillslut charter! Något jag är väldigt nöjd med för i sommar vill jag bara koppla av:)
Vi åker till Fig Tree Bay på Cypern, fina stränder, turkost vatten och garanterat sol och värme:)
De senaste åren har vi valt bort charter och tagit oss till ställen på egen hand, haft hyrbil och sett oss omkring eller åkt till någon storstad, men i år känner vi båda att vi längtar efter total avkoppling så detta passar utmärkt.
Idag längtar man liksom lite extra mycket till sommaren:)

Nu piper tvättmaskinen att det är dags att ta ut tvätten!

Önskar er en fin kväll!

Kram på er

Kommentarer

  1. Åhhhhh va härligt för er!!!
    Amanda ska också åka till Cypern med sina vänner i sommar:)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Men så mysigt att veta att man har en vecka med garanterat sol och värme.
    Har aldrig varit på cypern, men skulle verkligen kunna tänka mig det.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Åååååå va härligt vännen!!!
    Det kommer bli heeeeelt underbart, det vet jag:-))))))
    Å, va nyfiken jag blir på vad det var i paketen... Nyfiken i en strut du vet;-))))
    Snart dax att sussa, har varit såååååå slut idag...
    Kraaaam Anna

    SvaraRadera
  4. Vi har oxå gjort som er förr o bokat o fixat allt själva, men tänker oxå åka charter i sommar o bara lata oss😉
    Härliga bilder du visar
    Nyfiken på vad paketen innehåller😉
    Annelie i Kårsta

    SvaraRadera
  5. Jag vill också boka en resa! Man blir extra sugen nu när det är så regniga kalla majdagar! På att få lite solgaranti...

    Kram jenny

    SvaraRadera
  6. Så härligt! Det ser väldigt fint ut. Vi åker till Italien den 24:e, ska bli skönt! Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Vad härligt det ser ut :) Speciellt nu i regnet...
    Så underbart att ha en resa att se fram emot. Ha en fin dag, kram

    SvaraRadera
  8. Ligger efter med mitt bloggläsande känner jag, är först nu jag ser detta. Kul att du gillar muggarna :) Klart att vissa kunder ska få hemleverans ;)

    Roligt med semesterresa! Jag skulle hemskt gärna vilja åka utomlands jag också, men det får vänta tills lilltjejen är lite större.

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg