Jag ber om ursäkt!





Gokväll söta ni!

Måste börja med att be om ursäkt om jag oroat er! 
Jag mår bara bra!
Har fått sms och frågor från flera håll angående förra inlägget. 
Jag kanske uttryckte mig lite klumpigt och oklart. 
Det var dagen efter Europaparlamentsvalet och jag var irriterad och besviken över hur det röstats på många håll i Europa. Är inte så insatt men det som händer skrämmer mig.
Sen har jag en vän som inte mått så bra men som är en kämpe på alla sätt och vis:)
Så ser ju livet ut ibland men det är ju inte så ofta jag skriver om det här, just därför denna oro kanske?:)
Tack för att ni bryr er!:)

Nu har jag en härlig fyradagarsledighet att se fram emot!
Börjar den på bästa sätt med en tur till Smultrongården tillsammans med två av mina fina kollegor:)

Ska ni vara ledig nu?

Efter middagen ska jag ta mig en lång bloggrunda!

Fin kväll till er!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Hoppas du haft en bra start på din ledighet! Jag ser fram emot några dagar till. Så fint på din hylla, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Hej sötis!!!!
    Jag förstår precis hur du menar.. man blir liksom chockad av alla dessa otäcka partier och åsikter som florerar... Vad är det för värld våra barn ska leva i när de blir vuxna???

    Men nu ska du koppla av och ha det riktigt roligt på din hemliga tripp. Ni måste nog vara några bloggerskor som ska på vift tror jag;-)
    Här blir det fönsterputsning i morogn igen... Så om ni känner för det är ni välkomna ha ha ha ha;-)

    Å va kul om ni kommer hit!!! När tror du att det skulle bli isf?
    Oj, nu måste jag nog sova snart... Men hade så mycket att läsa igen ju;-)

    Ha en fin helg vännen!
    Kramar Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg