Söta nejlikor.





Hej på er!

Dessa söta nejlikor i minst lika söta krukan fick följa med hem från Zetas. Jag hade en tanke om att duka fint med dessa, en vit duk som fladdrar i vinden, fina glas och några tända ljus ute på altanen, MEN regnet satte stopp för det och eftersom vi inte har något tak på altanen så fick jag duka inne igår istället, typiskt!;)
Idag har det också regnat men varit väldigt varmt och resten av veckan ser lovande ut än så länge:)

Lite mer följde allt med hem från Zetas men det får ni se en annan dag.

Nu ska vi göra tacos på en Måndag, det funkar väl?;)

Glöm nu inte att rösta på mig som veckans blogg på besökstoppen! Vet att flera av er gör det och känner mig så tacksam!
Ni kan rösta en gång per dygn HÄR!

Fin kväll till er!

Stor kram

Kommentarer

  1. Hallå vännen!
    Klart jag röstar :))
    Så söt kruka o nejlika. Svårt att hålla i sig är, där finns ju såå mycket fint!
    Nu ska jag snart landa i soffan o kolla på trädgårdsmåndag:)
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  2. hej sött med nejlikor, ska nog köpa flera tror jag.

    Har röstat 2 ggr på dig hittills :)

    kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Hallå vännen ! Klart jag röstar på dej .Så söt blomma och kruka Ha en skön kväll .Kramar Rita

    SvaraRadera
  4. Vilken liten söt blomma. Hoppas också vädret blir bättre. Lovar att rösta varje dag. Men ser att du leder stort.
    Kram helena

    SvaraRadera
  5. Så fin blomma! Och vilka bilder i förra inlägget! Har aldrig varit där men varje gång jag ser bilder därifrån på någon blogg så tänker jag att dit måste jag åka:) Här har vi också haft regn och grått idag men blev fint ikväll så det lovar gott för morgondagen:) Nu har jag röstat idag med och du leder stort, såklart:)
    Fin kväll till dig!! KRAM
    (Sååå kul att du också planerar åka till Enköping i augusti förresten:))

    SvaraRadera
  6. Vackra kontraster med rosa, grönt och vit bakgrund. Jag har också börjat så smått att gilla nejlikor.
    Röstar igen förstås.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  7. Hej raring!
    Vilka underbara bilder från Zetas och vilken söt blomma du fick med dig hem.
    Ja det där är sannerligen ett ställe man kan gå på länge och bara stirra, sucka och smacka...;)
    det här regnandet kan ta o sluta nu tycker jag...vi vill ha ut de där fladdrande dukarna och de fina glasen..;)
    Kramelikram Katarina

    SvaraRadera
  8. Nu ska jag gå in där och rösta med detsamma. :)

    Biljettsläppet är på söndag. Spännande!!!!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Hej,
    Å vilken fin kruka!!
    Älskar att vara på Zetas de har så mycket fint & man får otroligt fin inspiration!
    Hur röstar jag???
    Ha det fint!
    Kram
    Lotta

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg