Lite mera Jul...

Hej på er!

Helgen har varit underbar och veckan har börjat bra!:)

Idag tänkte jag faktiskt fortsätta på temat Julinspiration! Jag älskar att göra små söta (enkla!) blomgrupper till Jul. Hela processen från tanke till genomförande är så kul!
Här kommer några bilder på förra årets Julgrupper:














Inga stordåd precis, lite mossa, hyacinter och dekoration! Förhoppningsvis kan jag inspirera någon:) Roligt, lätta att göra och fint!


Dröjer ju ett tag till innan årets julgrupper ska göras, men till första advent brukar bli bra så man kan njuta av dem länge!

Märks det att jag börjar längta till jul lite smått?:)

Kram på er!


 

Kommentarer

  1. Hej !
    Vilka fina grupper, det börjar riktigt klia i fingrarna när jag ser dom =)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Precis så där vill jag ha mina arrangemang oxå, enkla men såå fina!
    Nu blir jag ju supersugen på o pyssla ihop några...! =)

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg