Badrumstips, tack!


En liten del av vårt duschrum, tänker mig en hylla av något slag i hörnet, vad tror ni om det?
Har inte ägnat nån tid alls på badrumsinredningen än, inte ens matta och handdukar "matchar" ju;);)
Mottar alla tips jag kan få!


En stor härlig dusch som vi är väldigt glada över:)

Hej!

Hoppas ni mår bra?!
Här har det varit fullt hus hela dagen. Kusiner, mostrar, kusinbarn och mina föräldrar har varit här på kusinträff. Tiden går alltid för fort när vi ses, men snart är det namngivning för nya tillskottet i släkten, lille Wilhelm, så då ses vi igen:) Tack för idag finaste släkten!

Mys med god mat, en bra film och min älskade blir det ikväll.


Kram på er och ha en fin lördagskväll!




Kommentarer

  1. Hoppas du haft en bra dag med alla släktingar. Har ingen aning om vad du ska hitta på i badrummet, men känner jag dig rätt kommer du snart på något fantastiskt. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack vännen!
    Får se vad jag hittar på;)
    Ses imorgon! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej på dig!!

    Personligen gillar jag när man har någon slags kommod eller skåp under handfatet.Nakna vitvaror tenderar att bli just nakna med sina rör och det. Och en hylla i hörnet eller nåt hyllplan på väggen gör nog också susen;-) Så kan du lägga dit lite fint hoprullade eller vikta handdukar, nån ljuslykta och kanske tom en vas med blommor eller en kruka med en tålig växt, orchidéer trivs väl i badrum??
    Lycka till! Det kommer bli toppen :-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg