Helt ljuvlig...

Är denna bakskål från IB Laursen...




Och denna kökshandduk från Greengate...




Hej på er!

Vilken härlig höstdag vi verkar få!
Igår hade vi besök av vänner som vi inte sett på ett tag! Vi fikade och hade trevligt!
Den här söta bakskålen+handduk fick vi i inflyttningspresent, så fina! Tack Marie med familj!


Idag blir det fikafest igen! I eftermiddag kommer både små och stora vänner på besök, det ser vi fram emot!
Innan dess ska jag nog ge mig ut på en promenad i det soliga höstvädret.


Önskar alla en mysig Söndag!


Kram på er!


Kommentarer

  1. Hej !
    Håller med dej, dom vispskålarna är ljuvlig, har tre små vispskålar, i vitt o rosa =)
    En sån inflyttningspresent skulle jag oxså vilja ha ;)
    Hoppas du får en fortsatt mysig söndag

    kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, så fina! Så nu kommer jag baka ännu mer:)
    Trevlig Söndagskväll!
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  3. Gillar hela Mynteserien från IB Laursen :-) Har liote olika saker ur serien o bla den här vispskålen som är lika ljuvlig till en sallad!
    Ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, det kan nog bli några fler saker ur serien här med;)
    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg