Vårinspiration och positiva besked!





Ranunkler - en av de blommor jag gillar allra mest. Otroligt vacker och skör.


Gokväll!

Lite vårinspiration i form av vackra blommor bjuder jag på ikväll. Mamma var här tidigare idag och hon har stenkoll på vad dottern gillar:)
Älskar ranunkler och de passar så bra här hemma eftersom jag gärna inreder med naturtoner och ljusrosa i vår. 

Ikväll har vi fått ett mycket positivt besked som gjort hela familjen väldigt glada. Våra vänners barn som varit riktigt sjuk är nu äntligen friskförklarad, så himla skönt! Vi ska fira det med att åka på en utlandsresa tillsammans i sommar/höst. En all inclusive till något varmt land:) Men först ska vi ju såklart fira nästa gång vi ses, fira livet!

Nu ska jag strax krypa ner hos mina killar som sussar sött i våran säng:)

Kram och fin kväll till er!



Kommentarer

  1. Åh vad underbart! Helt rätt att fira ett sånt positivt besked.
    Och superfina ranunkler också, såå enkla men så fina!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej. Skönt höra, så fint att hitta på nån resa. Fina blommor. Kram ❤

    SvaraRadera
  3. Hej vännen... va bra att du hittat tillbaka hit sålänge... man börjar ju just undra hur lång tid det ska ta för dem att hitta felet...
    Vilket härligt besked och va underbart att fira livet med en resa...
    Å lilla IKEA köket...jag smäller av såååå söööött...å så fnissar jag för jag hade glömt att jag köpt de där godsakerna.....;) Fast nu minns jag NÄR och VAR jag köpte dem...;) Å rackarns så himla skoj att få en hel kartong Ernst hem så där...

    Kram fina du!
    Katarina

    SvaraRadera
  4. Å sååå himla glad jag blir vännen!!
    Vilka härliga nyheter och ranunkler är ju bedårande söta <3
    Ta hand om er!
    Kramar i stora lass <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg