Gästbloggar lite:)





Hade lilla julafton i förmiddags då jag åkte och hämtade ut två stora kartonger med finheter från ERNST. Det mesta till nya altanen men tills den är klar får vi njuta av finheterna här inne:)

Hej på er!

Nu undrar ni såklart vad jag gör här:) Jag har ju som bekant flyttat och bloggar hos The happy hill numera. MEN just nu ligger min blogg nere pga att något är fel, väldigt fel:( De håller på att lösa det men jag vet inte hur lång tid det kommer ta eller hur stor skada bloggen tagit av det så tillsvidare kommer jag blogga här.
Kanske lite förvirrande men jag har lagt en direktlänk från min instagramprofil och hoppas att ni ska hitta hit (ja det har nu ju uppenbarligen gjort om ni läser det här;)

Jag har ändrat utseende på bloggen också så den känns lite ny och fräsch. Högst upp till vänster hittar ni min profil, arkiv och min långa blogglista på inspirerande bloggar. Ska uppdatera den också eftersom jag vet att några av mina favvobloggar bytt adress:)

Men vad tror ni, blir det bra det här?

(Kan behöva lite pepp nu då det känns så tråkigt med min nuvarande blogg som inte finns just nu)

Önskar er en härlig lördag!

Kram Sofi







Kommentarer

  1. Heeej! Tråkigt att bloggen ligger nere, jobbigt när man inte själv kan påverka vad som händer. Hittade hit enkelt via Google, så det borde inte vara någon större skada skedd. Kuddarna från Ernst var superfina! Skulle faktiskt kika in för att fråga om en annan sak. Vilka linnesängkläder tycker du är bäst vad gäller passform och färger? Ha en fin lördag! Kram Gradinskan

    SvaraRadera
  2. Glömde säga att utseendet på bloggen blev väldigt snyggt och fräscht <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg