Vår i sovrummet, öglanstolar och funderingar.




Vår i sovrummet var väl kanske en överdrift men lite fina vitsippor och en stor ljuslykta från Ernst pryder i alla fall min sida av sängen:) 

Gokväll!

En lite krasslig bloggerska har ni här ikväll. Tyckte jag var piggare i eftermiddags men ikväll känner jag mig febrig och jättehängig igen;( Blä!
Känns ju supertrist om man ska ligga sjuk hela påskledigheten... Men ska kurera mig och hoppas på att det vänder snarast:)

4 st öglanstolar är jag ute efter! Hojta till om det är någon som sitter på ett gäng som ni vill bli av med för en hyfsat billig peng:)
Missade 4 st fina i morse som låg ute på blocket. Jag var inte tillräckligt snabb helt enkelt.


Vi har två mörkblå sen tidigare som jag ska måla om. Hade först tänkt grå men nu om vi ska ha sex stycken i köket så tror jag de får bli svarta. Vårt kök är i ek (tyvärr;) och då tror jag det skulle bli snyggt med svarta stolar till:)


De skulle ju passa utmärkt här i uterummet också men behovet är större i köket då våra nuvarande stolar bara fått vara kvar för att de är så otroligt sköna. Say no more;)

Jag har sagt det förut men när jag är sjuk och ligger hemma i soffan så får jag på något konstigt sätt alltid sådan lust att förändra, kanske för att man inte orkar göra något just då;) Har lite planer ang vårt vardagsrum som jag hoppas jag kan få med mig G på... De kom jag iofs på innan jag blev sjuk så de är inga impulsidéer utan väldigt genomtänkta;);)
Lovar att berätta mer om dem sen för nu måste jag lägga mig igen.

Hoppas ni har en fin kväll och får en bra start på påskhelgen!

Kram Sofi









Kommentarer

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg